[Librezale] GIMP 2.10 kateak izoztuta

Iñaki Larrañaga Murgoitio dooteo a bildua zundan.com
As, Abe 26, 16:18:57, CET 2017

Arrastion Asier,

Laguntza ongi etorriko zait, une honetan LyX piskanaka euskaratzen ari naizelako.

Gainera  datorren urterako asmoa  Glosarioak prestatzea bururatu zait. LyX-i dagokiona prestatzen nabil, eta GNOMEren glosarioa lantzea ere egokia iruditzen zait. Baina hau zerrenda honetan azaltzeko beste gai bat izango da.

Eskerrik asko, ta oaintxearte,

Dooteo