[Librezale] Mugikorrentzako proiektuak Wikian

Ost, Ira 14, 23:46:24, CEST 2016

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 14 21:47):
> Eskerrik asko biei,

> Beheko hau igo dut, baina css fitxategiren batean lotu beharko litzateke
> ondo ulertu badut, nik ez dut horretarako pasahitzik
>
> http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Ios-logoa.png

Beste irudi-fitxategi bat igo dut ze 16x16koa behar zen ondo sar
zedin. CSSa ere moldatu dut eta orain ikonoa ondo ageri da baina
konfirmatuz gero hobe :)