[Librezale] Mugikorrentzako proiektuak Wikian

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Ira 14, 16:45:03, CEST 2016

az., 2016.eko iraren 14a 14:53(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:

> Aupa,
>
> Oraingo webgunea sortu zenean wikiak Linux,  Windows eta Mac sistema
> eragileetarako deskargak uler ditzan zerbait egin zen, etiketa bat
> jarrita dagokion ikonoa gehitzen zaio estekari.
>
> Ez dirudi Android edo iOS sistema eragileekin gauza bera egin
> daitekeenik,  edo nik ez dut etiketa zein den asmatu. Begiratu
> adibidez OsmAmd proiektuaren fitxaren wiki kodea eta emaitza,  ez dira
> ez ikonoa ez deskargaren lotura agertzen.
>
> http://librezale.eus/wiki/OsmAnd
>
> Hau nola konpondu ba al daki inork hemen? Nik ez dakit zer dagoen
> [...]

Konpondu du Julenek.

Etiketak zeintzuk diren jakiteko, begiratu hemen:
http://librezale.eus/wiki/Txantiloi:Proiektua

Asier.