[Librezale] Elkarlana sustatu: Hilabeteko Proiektua

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Al, Ira 5, 22:45:40, CEST 2016

Orri hau sortu dut Wikian, has gaitezen proposamenak jasotzen:

http://librezale.eus/wiki/Hilabetekoa

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 5 22:16):