[Librezale] Durangoko azokara gonbidatu gaituzte.

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Aza 15, 21:03:52, CET 2016

Hona Durangoko Maratoirako aurkezpenaren 0.3 bertsioa, uste dut ekarpen
guztiei egin diedala kasu, ondo ala gaizki zuek esan:

https://drive.google.com/file/d/0B88Xr6GHynCxcWs0RndPbk1CODQ/view?usp=sharing

"Transifex bidez nola itzuli" aurkezpenean ez sartzea erabaki dut, hobe
zuzenean proiektorearekin azaltzea, gainera oraingoz behintzat, gutxienez
hiru joango garela dirudienez hau bururatu zait:

- Batek aurkezpena
- Bigarrenak Transifex bidez itzulpenak nola egin
- Hirugarrenak ask.libreoffice.org gunean galderak nola egin eta erantzun
(Asierren ideia bikainari lotuz)

Animatzen bazarete behintzat.

Bide batez Julen, gure estatistika emaile zibernetikoa izatera animatzen
ala ez?

Osoitz