[Librezale] Urtarrileko proiektua erabaki dezagun

dabid dabid a bildua laborategia.net
Ast, Abe 29, 12:50:09, CET 2016

Kaixo,

+1 AnySoft Keyboard-en euskarazko paketea sortzeari. Nire ustez egunero
erabiltzen dugun aplikazio bat izanik oso aukera interesgarria izango
zen hau ere librea izatea, are interesgarriagoa euskal hiztegia barne
hartzen badu.

Badago euskal hiztegia duen teklatu bat, baina Microsoft-ek erosi zuen
(uste dut erosi orduko ere ez zela librea): Swiftkey.

Ondo segi eta ederto pasa ezazue bihar Donostian :-D

ar., 2016.eko aberen 27a 22:44(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen: