[Librezale] Gabonetan juntadizoa

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Or, Abe 23, 13:10:18, CET 2016

23/12/2016 13:00(e)an, Asier Sarasua igorleak idatzi zuen:
Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com<mailto:julenx at gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko abendua 23 10:48):
Osoitz E<oelkoro at gmail.com<mailto:oelkoro at gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abendua 23 09:19):
> Aupa,
>
> Julenek bota zuen hariren batean,  Durangon batzuk gogotsu agertu ziren,
> baina ez dugu ezer zehaztu.
>
> Juntadizo bat egin nahi dugu?
> noiz?
> non?
> zertarako?

Ni bihartik aurrera bi astez EHan izango naiz eta pozik juntatuko
nintzateke — librezaleon agendak bateratzeko zailtasunak gainditzea
lortuz gero, bederen.

Zertarako? batez ere tartean behin ondo datorren moduan
desbirtualizatzeko. Kasurik txarrenean turismo pixka bat egin eta modu
informalean birra pare bat har ditzakegu baina jendeak hala nahiko
balu, eramangarriak hartu eta proiekturen bat lokalizatzen ere pasa
dezakegu denboratxo bat.

Ni libre nago bi asteetan, egun seinalatuetan salbu. Nahi duzuenean.

Asier.

ni aurten lanean... funtzionarioak!
2017ko lehen astea libre.

Ander.

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.