[Librezale] Gabonetan juntadizoa

Or, Abe 23, 10:48:01, CET 2016

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abendua 23 09:19):
> Aupa,
>
> Julenek bota zuen hariren batean,  Durangon batzuk gogotsu agertu ziren,
> baina ez dugu ezer zehaztu.
>
> Juntadizo bat egin nahi dugu?
> noiz?
> non?
> zertarako?

Ni bihartik aurrera bi astez EHan izango naiz eta pozik juntatuko
nintzateke — librezaleon agendak bateratzeko zailtasunak gainditzea
lortuz gero, bederen.

Zertarako? batez ere tartean behin ondo datorren moduan
desbirtualizatzeko. Kasurik txarrenean turismo pixka bat egin eta modu
informalean birra pare bat har ditzakegu baina jendeak hala nahiko
balu, eramangarriak hartu eta proiekturen bat lokalizatzen ere pasa
dezakegu denboratxo bat.