[Librezale] FSFE-ren "There is no cloud, just other people's computers" euskaratu

Al, Abe 12, 22:51:32, CET 2016

Dabid<dabid at laborategia.net> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abenduak 10 16:26):

> Orain arte hurrengo aukerak jaso dira (baten bat utzi badut mesedez gehitu
> esazue):
>
> Ez da hodeirik existitzen, beste batzuen ordenagailuak dira.
> Ez dago hodeirik, beste pertsona batzuen ordenagailuak baino ez.
> Ez dago hodeirik, beste pertsonen ordenagailuak besterik ez.
>
> Azken hau hemen luzatzen dudan proposamena da.

Testuinguru honetan 'people' hitzak berebiziko garrantzia badu (eta
uste dut hala dela), azken hori ondo. Bestela, 'Ez dago hodeirik,
besteen ordenagailuak besterik ez.' ere erabil liteke.