[Librezale] WordPress 4.7 euskaratutik

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Al, Abe 5, 23:56:16, CET 2016

Kaixo:

Twenty Seventeen itxuran falta zen kate bakarra itzuli dut eta
WordPress-eko /dev/admin-en moderatzeke zeuden azken kateak prestatu
ditut. Beraz, Librezaleko hainbat kideren laguntzari esker, bihar
arratsalderako dena prest daukagula uste dut. Ea euskaraketa ondo doan.
Aurkitzen dituzuen akatsen berri eman mesedez eta zuzenketak
argitaratzen joango gara 4.7 bertsiora eguneratu dutenek eta instalazio
berria egin dutenek eguneraketak lehenbailehen jaso ditzaten.

Eskerrik asko itzulpen prozesuan lagundu duzuen guztioi. Batez ere
Osoitzi, bera baita kate gehien itzuli dituena.

Eskerrik asko eta gabon,

http://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2016/txopi.asc
Fingerprint: 7CD9 E763 999C 85ED FB28 E5A0 0C80 F38E 0336 69EE