[Librezale] Labur.eus

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Abe 2, 18:08:35, CET 2016

or., 2016.eko aberen 02a 17:37(e)an, Joxe Rojas igorleak idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Ikusiko zenutenez, PuntuEus Fundazioak Labur.eus aurkeztu du,  URL
> laburtzailea.
>
> Webgunearen bidezko zerbitzua ondo badago ere, uste dut halako zerbitzu
> batek garrasika eskatzen duela Firefox (eta Chrome, eta Android...) plugin
> bat. Pentsatzen dut apur bat dakien norbait horretara jarriz gero, ri-rau
> egingo lukeela...
>
> Bo,ta hor uzten dut harritxoa... Librezalek sortu lezake hori?

Ez dakit muturra behar ez den lekuan sartzen egongo ginatekeen.
Fundazioak agian hori egiteko plana dauka...

labur.eus-ekin esteka bat sortzen den bakoitzean *dinahosting*
enpresaren iragarkia ikusten da (logoa + esteka). Agian *dinahosting*
enpresaren eta *PuntuEus* fundazioaren izenak erakustea nahiko dute
balizko plugin horiek erabiltzen diren bakoitzean ere...

Ondo izan,