[Librezale] Gure Webgunetik .org desagerrarazi

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ost, Abu 31, 09:30:28, CEST 2016

Aupa Julenm aspaldiko,

Hau zuk konpondu dezakezu? https://wiki.mozilla.org/L10n:Teams:eu

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abuztuak 30 23:58):