[Librezale] Gure Webgunetik .org desagerrarazi

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Abu 30, 23:44:59, CEST 2016

Wikiari errepasoa eman diot eta aurkitutakoa aldatu dut.

http://pootle.librezale.eus/ helbidean org domeinura bideratzen duen lotura
bat dago izenburuan eta nik ez dakit hori nola aldatu.

Piwik http://librezale.eus/estatistikak/index.php izenburuan org aipatzen da

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko abuztuak 30
22:21):