[Librezale] Fwd: Flame devices for localizers

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 27, 00:48:38, CET 2015

or., 2015.eko urtren 23a 09:24(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa,
>
> Flame telefonoak dauzkate Mozillakoek lokalizazio-taldeentzako. Nik
> dakidala gutako inork ez du halakorik hartu beraz inork
> probetan/lokalizazioan laguntzeko asmorik izan eta telefonoa beharko
> balu, hemen aukera.
>

> Julen.

Aupa,

badaezpada ere nik eskatu dut, baina esan diet euskarazko taldeko beste
norbaitek ere eskatzen badu eta ez badituzte nahikoa gailu, besteari
emateko.