[Librezale] Batzarrerako aitzaki bila

Or, Urt 23, 09:31:12, CET 2015

Ikusten dut inork ez duela erantzun, Ander...

Ander Elortondo<ander.elor a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urtarrilak 13 16:15):
> iepa!
>
>  Noiz elkartu ginen azkenengoz?
>  Bilbon izan zen?
>  elkartzeko beharrik?
>
>  Arrazoiak beti daude... jateko ez bada ere.
>  gaiak ere ez dira falta:
>  .eus zer?
>  foroa berriztu nahi? http://www.discourse.org/about/ (gaur ikusia muylinux
> horretan)
>
>  Beste proposamenik ez badago, nire elkartean (Barajuen auzoan, Aramaion)
> bazkaria jartzeko prest.
>
> edo beharrik ez bada ikusten..... datorren urtean....

Ondo egongo litzateke, gorabeherak aipatzeaz gainera aspaldiko jendea
ikusi eta tarte eder bat partekatzea. Lan-saiorik ere egin liteke,
halakorik planteatuz gero.

Baina ni ere ez naiz egokiena mezu honi erantzuteko eta herriak
batzarra egitea erabakitzen badu, txiripa beharko nuke egiten den
egunean Aramaiotik gertu xamar tokatzeko.

Ondo segi!