[Librezale] koloreak libreoffice 4.4

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Or, Ots 6, 15:37:27, CET 2015

or., 2015.eko otsren 06a 12:24(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
> kaixo:
>
>   Ez dakit kontu berria den edo ez, baina linux erabiltzaileon koloreak
> libreoffice 4.4an behintzat ez datoz bat nire begiek ikusten dutenarekin.
>
>  Horretaz gain windows eta linux sistemek ez dute libreoffice kolore
> aukera berdinak? zergatik? aldatzeri badago, non aukeratzen da?

Nik esango nuke kolore berdinak direla, baina paleta beste modu batera
dagoela antolatuta.

- Windowsen, kolorearen arabera: hori guztiak, gorri guztiak, berde
guztiak...
- Linuxen, zenbakiaren arabera: 1 zenbakia duten koloreak, 2 zenbakia
duten koloreak...

Koloreak konfiguratzeko, "Tresnak -> Aukerak -> LibreOffice -> Koloreak".

Asier