[Librezale] Web irekia UEUn

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Ots 26, 11:29:31, CET 2015

Egunon

Hemengo asko bezala, UEUko Informatika sailean aritzen naiz. Ikasten
batzutan, inoiz ikastaroren bat antolatzen -blogei buruz bere garaian-
edota parte hartzaile moduan.
Nire arloa INternet den arren, eta informatikari edo garatzailea izanbarik
Informatika saila da gertuen tokatzen dena.

Aurten hainbat gai landuko dira udako ikastaroetan.... eta WEB irekiaren
gaia jorratzeko horretaz arduratzera animatu ninduten.

Animatu naiz, ez nik lantzeko baizik eta Librezale komunitatean gaia atera,
eta hizlari aproposa(k), mahainguru edo tailer proposamena landu dezagun.

Uste dut web irekiaren gaia, eta orohar Mozilla fundazioa mundu osoan
lantzen ari dena interesgarria dela. Gure komunitatean ere tokatzen dela
apur bat lantzea.

Nahi baduzue, hari bat ireki dezakegu honekin... eta egin daitezkeen
kontuak/gaiak/proposamenak landu.... gero UEUra modu konkretuago baten
planteatzeko.

Gaia bera irekia da, eta ze forma eman guk "erabaki" eta "proposatu"
dezakegu.... nire aldetik, zu2lan hori egiteko prestutasuna. UEUkide
Librezalen, Librezale komunitateko kide UEUn.

zuek esan!

https://www.mozilla.org/en-US/mission/

euskaraz ere bai! https://www.mozilla.org/eu/about/

drumbeat proposamena https://commonspace.wordpress.com/category/drumbeat/

eta guri okurritzen zaizkigun beste hamaika lotura eta jardun.

Guztion artean, Internet ireki eta libre baten alde...

ptx
--
*patxi gaztelumendi*
www.gaztelumendi.eus <http://www.gaztelumendi.org>