[Librezale] WordPress 4.4 argitaratuta

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Abe 10, 13:21:22, CET 2015

Aupa librezale eta wp komunitateko kideok.

11 urtez wp egunero erabiltzen... itzela da! eta nik konbentzitu ditudan
guztiak pozarren daude.

wp komunitateak bizi biziak dira... gurea, euskaldunona alegia...ezezaguna.
Ez dakit inoiz juntatu batu garen ere...

Bilbo inguruan dinamika dago wp inguruan... baina inoiz ez euskaraz.

Ez zaizue iruditzen.....

badakizue zer nahi nukeen... eta horretan prestaketan laguntzeko prest
nago... zuek esan zer....

ptx

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko abenduak 10
10:11):