[Librezale] Fwd: [Nueva entrada] WordPress 4.3 has been released The results of…

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
As, Abu 25, 14:14:20, CEST 2015

Aupa,

Ibon Igartua<ibon.igartua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko abuztuak 25 13:26):

>  Probatu dut zerotik instalatzen 4.2.4 bertsioa eta ondo dabil. Aldiz, 4.3a zerotik instalatuta gaizki :(

Probatu duzue `WP_DEBUG = true` ezartzen eta ea baliozko ezerren berri
ematen duen?

Bestalde, esaten duzuenagatik badirudi irteerako testuan filtroren
bat-edo aplikatzen ari dela nonbait. Itxurak aldatuta edo pluginak
desgaituta gauza bera gertatzen da?