[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Api 16, 23:03:02, CEST 2015

og., 2015.eko apiren 16a 21:51(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
> apirilak 16 20:55):

> Kontrastatu gabe azkarrean erantzun dut. SVGa begiratuta
> "Sacco-Vanzetti Web" delakoa da, baina ez dut inon online topatzen.

Ados, adibidez SVG honi buruz ari zarela suposatzen dut:
http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-logoak2.svg

Bila ibili naiz eta letra-mota horri buruzko informazio hau aurkitu dut:
http://ttiki.com/338694

Azkenean fitxategia lortu eta hemen utzi dut:
http://sindominio.net/~txopi/bitartekoak/SaccoVanzetti.ttf

Asteburura arte ezingo dut irudiekin lan egin. Norbait animatzen bada,
bikain. Bestela ni saiatuko naiz ganorazko irudi batzuk prestatzen
posible dudanean.

Ondo izan,