[Librezale] biktima bat gehiago

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Ast, Api 9, 12:05:40, CEST 2015

Kaixo:

Nekaezina da gizona eta aplikazio gero eta gehiago dira bere biktimak.
Bi fitxategi testu konparatu nahi nituen eta notepad++ erabiliz erraza
dela esan didate, instalatu dut eta.. EUSKARAZ DAGO!

  beno euskara euskara.....

Xabier Aramendiren euskalkian dago :(

compare plugina jada ez du eta ni desinstalatzera noa.

izan libre izan euskaldun!
Ander.

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.