[Librezale] Aramendi strikes back

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Aza 27, 09:19:24, CET 2014

Egunon guztioi,

Jatorrizko mezua: az., 2014-11-26 23:00 +0100, egilea: asier iturralde
> Kaixo guztioi,
>

> Filezilla egunero erabiltzen dut eta Xabier Aramendik egindako
> "itzulpenarekin" nazka nazka nazka eginda nago. Hori dela eta,
> xabieraramendieratik euskarara itzultzen hasi naizela jakinarazten
> dizuet.

Ebola baino okerragoa den troll horrek euskaratutako POa zakarrontzira
bota, eta aurreko bertsio batean oinarritu edo bestela hutsetik
euskaratu. Horrela ez eginez gero, kutsatua izateko arriskuan egongo
baizara!

> Bai, badakit nolakoa den gure gizontxoa eta zer gertatuko den baina
> gerrarako gogoarekin nago ;)

Aaaanimooooo! Zurekin gaude ta!!

Dooteo