[Librezale] Inkscape

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
As, Aza 4, 17:22:48, CET 2014

Nik ere eskertu nahiko nieke Dooteori eta GISAkoei Inkscape euskeratzen
egindako lanarengatik. Nire DBH1eko ikasleekin erabiltzen ari naiz aurten
Inkscape eta LibreCAD (https://sites.google.com/a/jakintza.net/trq/) eta
ikasleei kontatu diedanean aplikazio libre hauek euskeratzen jendeak lana
musutruk egiten duela, harrituta geratu dira hasieran eta euskaratu duenari
eskerrak emateko eskatu didate jarraian.

Beraz, esandakoa, eskerrik asko nire ikasleen aldetik Dooteo!

*Jokin Lacalle Usabiaga*679415021 - http://ikteroak.comJakintza ikastola S.
Coop. - (+34) 943160540Gernikako Arbolaren pasealekua 74, Ordizia - 20240