[Librezale] Firefox OS euskaraz

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 15, 22:39:59, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko maiatzak 15 22:34):

> Gabon!
> Gaur jaso dut Firefox OS gailua, Geeksphone Keon bat da, oso laranja eta
> oso polita :)
> Baina 1.1 bertsioa dauka. Azkeneko 1.4 bertsioa (Latest v1.4) deskargatu
> dut hemendik: http://downloads.geeksphone.com/
> Baina gero horrekin zer egin behar da? Tutorial edo dokumentaziorik
> badago? Sarean zerbait seguru aurkituko dudala, baina modu "ofiziala" zein
> den jakin nahiko nuke, hasieratik gauzak gaizki ez egiteko.
> Eskerrik asko!

Nik jarraibide hauek jarraituta egiten dut:
http://blog.swarnava.in/2013/05/flashing-new-rom-in-geeksphone-keonpeak.html

    Igor Leturia