[Librezale] Azken aldian dugun bizitasunaren inguruan hausnartzen

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Maiatza 1, 16:11:16, CEST 2014

Arrazoi duzu Txopi, eduki gabeko irudia alperrik da. Baina edukia
sortzeko jendea behar dugu, eta jende hori erakartzeko irudia landu
behar da... zirkulu bat da ;)

Ni ez naiz oso ona kontu hauetan... baina iruditzen zait adibidez
Twitterren edo #NiLibrezaleaNaiz edo horrelako kanpainaren batekin
jendea erakartzea lor dezakegula... Baina ez dakit, kontu hauetan
esperientziadunik badago zerrendan?