[Librezale] [Firefox 29] hizkuntza-paketea

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 1, 13:06:33, CEST 2014

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
apirilak 30 22:28):
> Bueno, foroko haria sortu dut, Wikia aldatu, eta artikulua oharrarekin
> argitaratu.
>
> Ez dakit webgunearen azalean modu argiago batean nola jarri, zuen esku uzten
> dut hau beharrezkoa ikusten baduzue, eta beti bezala, ezer aldatzeko beharra
> ikusten baduzue, libre.

Wikiko mezuen estiloak berrerabili ditut post honetarako; nabarmen dago orain :)
(Oharra: nahiko txapuza da CSSa bikoiztuz kopiatzea, baina kasu
honetarako soluziorik erraz eta azkarrena izan da.)

Eskerrik asko guztioi gai honetan emandako erantzun azkar eta ekintzengatik!