[Librezale] Mozilla Support

As, Mar 11, 13:51:32, CET 2014

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
martxoak 11 12:10):

> Hala ere, egokiago ikusten dut berbideratzeak ingelesezko bertsioetara
> egitea. Ez da ahaztu behar ingelesezkoa dela jatorrizkoa.

Egokiagoa ze ikuspegitik? Azken erabiltzailearen aldetik ez zaizu
erabilgarriagoa iruditzen gaztelerazko orrietara bideratzea? Neronek,
zuk bezala, ingelesezko testura joko nuke baina nire gurasoak edo
lagunak ez nituzke horra bideratuko laguntza bila badabiltza.