[Librezale] Izorratu dut Mozillaren Keon-a

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Eka 24, 13:49:50, CEST 2014

Aupa Asier,

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 23 16:19):

> Ba al daukazue gomendiorik Firefox OS darabilen esmarfon bat erosteko?

Firefox-etik Julenen bitartez Keon bat lortu nuen eta erabiltzen dudan
arren ez dut aurkitutako akatsen berri emateko tarterik hartu (goraino
nabil).

Nik baino erabilpen hobea emango dizunez garapen aldetik, "nirea" emateko
arazorik ez. Gasteiz aldean ibiltzen zinen ezta? Horrela balitz pribatuan
non eta noiz geratu hitz egin dezakegu.

Mikel