[Librezale] Firefox OS: beranduago -> geroago

Or, Eka 20, 08:39:47, CEST 2014

Asier Sarasua Garmendia<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 18 20:58):
> Aupa,
>
> Firefox OSren eguneraketak jasotzen ditudanean, ea "beranduago" instalatu
> nahi ditudan esaten dit. Nik uste dut gaizki erabilita dagoela testuinguru
> horretan, eta benetan "geroago" esan nahi dela. Ikusi [1]. Iruditzen zait
> "beranduago" gauzak berandu egitearekin lotuta dagoela (gaztelaniaz "más
> tarde") eta "geroago" oraingo unea igarota beste momentu batean egitearekin
> (gaztelaniaz "después").
>
> Asier.
>
> [1]http://www.erabili.com/zer_berri/muinetik/1191398787

Hau betidanik egindako akatsa da eta ez Firefox OSen bakarrik. Ez nuen
akatsaren berri eta eskerrik asko argibide eta artikuluarengatik,
zuzenduta dago orain.

Bide batez Asier, ez dakit zergatik baina Yahootik idzten dituzun
mezuak spam karpetan jasotzen ditut eta Anderrek eta Ibaiek idatzi
arte ez naiz konturatu zure mezua hor zegoela.