[Librezale] [Firefox OS] auto-zuzenketa eta auto-gomendioak

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
As, Eka 3, 09:25:29, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
ekainak 3 08:34):

> Igor Leturia<ileturia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> maiatzak 21 12:50):
>  > OK. Iritzi edo informazio gehiago izatean, egoki ikusten bada, esan eta
> Oraindik orain ez dut erantzunik jaso Iņakiren aldetik. Zure aldetik
> nobedaderik?

Ez, nik ez dut galdetu edo kontsultatu, zerrendaren oniritziaren zain
nengoen ezer egin aurretik...

    Igor Leturia