[Librezale] [Thunderbird] Arduradun bila oraindik

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Uzt 31, 07:45:52, CEST 2014

ar., 2014.eko uztren 29a 17:02(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> uztailak 29 16:54):

> Backup? Dena bertsio-kontrolean dago:
> https://github.com/translate/mozilla-l10n/tree/master/eu/
> https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/eu/

Aupa Julen:

Eskerrik asko esteka horiengatik. Ez nekien informazio guzti hori zegoenik.

Segurtasun kopia, ni sartzerakoan edukiak zehazki nola zeuden gordetzeko
egin dut. Etorkizunean hitz batekin zalantza izatekotan edo, ni heldu
aurretik nola zegoen kontsultatu ahal izateko, eta abar.

Goraintziak,