[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Uzt 23, 23:28:03, CEST 2014

az., 2014.eko uztren 23a 23:24(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi
> zuen (2014(e)ko uztailak 23 23:23):
> +1
>
> Julen.

Ba ez dakit... 2.1.0.0 bertsioarekin izango da. Nire 2.0.0.0
bertsioarekin (gaur eguneratu berri) kateak lerro bakarrean azaltzen dira.
Baita Garatzailea menuan ere...

Orduan zer?