[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Uzt 23, 23:23:11, CEST 2014

az., 2014.eko uztren 23a 23:14(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Ezarpenen "Garatzailea" atalean zeuden kate asko ere moztuta agertzen
> ziren lehen, baina azken eguneraketarekin atal horretan testuak
> pantailaren zabalerara egokitu dira, eta orain bi lerrotan agertzen
> dira. Ez da gauza bera gertatzen zuk diozun kasu horietan, baina agian
> etorkizunean beste horietan ere agian testuak egokituko dituzte.
>
> Igual ez du merezi buelta askorik emateak testuen egokitze horri.

Portzierto, orain ikusi dut badagoela "Erak. erabilerr.-ezarpenak" dioen
aukera bat "Garatzailea" azpian. Orain, testuak pantailara egokitzen
direnez, jadanik ez du zentzu askorik laburtze horrek.

Asier.