[Librezale] [Firefox OS] Locamotion prest

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Uzt 8, 22:05:11, CEST 2014

14-07-08 21:57:42 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:
> Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko uztailak 8 21:54):

> Ahaztu zait esatea terminologia ere kargatu diodala
> (pootle-terminology.po), aldamenean ikusi ahal izango dituzue
> iradokizunak.

Milesker denagatik Julen!
Ahal bezain bizkor hasiko nahiz itzultzen. Suposatzen dut hau
Marketplace-ean itzultzeko falta dena baino garrantzitsuagoa dela,
beraz bestea momentuz alde batera utziko dut.