[Librezale] Berria egunkaria errepotajea

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
As, Abe 23, 15:52:20, CET 2014

Arratsaldeon Lohizune,

Ez naiz interneten euskarak duen presentziaz hitzegiteko egokiena.

Horretaz hobeto hitzegiteko Librezaleko posta-zerrendara bidaltzen dut
mezuaren kopia.

Ondo izan,

Dooteo

Jatorrizko mezua: ar., 2014-12-23 14:24 +0100, egilea: Lohizune Amatria