[Librezale] [Firefox OS] proiektuaren gidaritza

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Al, Abe 22, 21:31:38, CET 2014

al., 2014.eko aberen 22a 12:37(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko abenduak 21 21:45):
>
> Eskerrik asko Ibai, ez dakizu ondo zenbat pozten naizen!
>

> Julen.

Galderatxo bat, Julen. "basque.eu a bildua localization.bugs" sasihelbidea
jarraitzea aipatzen duzunean, zer esan nahi duzu? Nola jarrai daiteke?

Milesker!