[Librezale] Euskarazko IKTak mintegia

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Abe 17, 15:09:26, CET 2014

Edo zuk zeuk nonbaiten zintzilikatu.

Ni entzuten aritu naiz, jardunaldian bertan... eta programa hoien zerrenda
eta loturak eskertuko nituzke.
LYX jeisten saiatu naiz, baina ez dut lortu....

ptx

Dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko abenduak 17
14:52):