[Librezale] Euskarazko IKTak mintegia

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Ast, Abe 11, 18:45:50, CET 2014

og., 2014.eko aberen 11a 12:39(e)an, Dooteo igorleak idatzi zuen:
> Egunon guzioi,
>
> Jatorrizko mezua: ar., 2014-12-02 08:19 +0100, egilea: Alexander
> Gabilondo

> Dokumentu hori eguneratu dute, eta zein hizlari izango garen
> zerrendatzen da.
>
> Horien artean neu izango naiz, 'Software kibreko euskarazko produktuak'
> buruz hitzegigo dut.
>
> Software Librean euskaratuta ditugun aplikazioei buruzkoko aurkezpena
> prestatzen ari naiz.
>
> Bide batez, WordPress, Joomla eta OpenCart euskaratuta daude. Badago
> [...]
Moodle eta Eusko Jaurlaritzak ikastetxeei euren web orriak egiteko
eskaintzen dien Liferay.
CodeSyntax-ek uste dut Zope euskaratu eta erabiltzen dutela.

Alex