[Librezale] Euskarazko IKTak mintegia

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Abe 11, 12:39:48, CET 2014

Egunon guzioi,

Jatorrizko mezua: ar., 2014-12-02 08:19 +0100, egilea: Alexander
Gabilondo
> Egunon:
>
> Eusko Jaurlaritzako Hizkuntza Politikako sailburuordetzak abenduaren
> 17rako Bilbon "Euskarazko IKTak mintegia" antolatu du. Programan
> (web-orriaren bukaeran pdf formatuan) gaiak zehazten dira baina parte
> hartzaileak ez, Google eta instituzio batzuk aipatzen badira ere. Gaur
> omen da izena emateko azken eguna eta ondoko web orriaren bidez egin
> daiteke.
>
> http://www.euskadi.net/albistea/2014/euskarazko-iktak-mintegia/r33-2734/eu/

Dokumentu hori eguneratu dute, eta zein hizlari izango garen
zerrendatzen da.

Horien artean neu izango naiz, 'Software kibreko euskarazko produktuak'
buruz hitzegigo dut.

Software Librean euskaratuta ditugun aplikazioei buruzkoko aurkezpena
prestatzen ari naiz.

Bide batez, WordPress, Joomla eta OpenCart euskaratuta daude. Badago
beste web plataformarik (lizentzia librea duena, alegia) euskaratuta?

Oaintxearte,

Dooteo