[Librezale] LibreOffice Euskaraz Instalatu WindowxXP-n

Joseba Lizeaga josebalizeaga a bildua gmail.com
Ost, Api 23, 21:04:13, CEST 2014

Kaixo, berria naiz eta lehen mezua dut, ez dakit asmatuko dudan ala ez.

Ezin nuen Windows sistema eragilean euskaraz LibreOffice instalatu. Eta
saiatu eta saiatuaz azkenean lortu nuen. Bestei lana erraztearren
mahaigaina grabatu eta Youtubeko helbide honetan jarri dut:

 http://www.youtube.com/watch?v=VGHJOqjaxrc

oraindik ez diot ahotsik jarri, ea betarik harrapatzen dudan.

Baliteke beste helbide batean bideoa hobeagorik egotea horrela bada
iezadazue.

Agur t'erdi.