[Librezale] Steam artikulua

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Ost, Ira 25, 21:41:02, CEST 2013

Gabon!

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 iraila 25 17:29):
> Julenek atzo hau bota zuen twitterren:
> https://twitter.com/julen/status/382388073243213824
>

> Horrek inspiratuta, artikulu hau idatzi dut, mesedez esan Librezaleren
> blogean argitaratzeko modukoa iruditzen zaizuen ala ez:

Ņo, a ze influentziak!

Artikulua bikaina Osoitz, eskerrik asko!

'Oiloak perratzera' baino 'antzarrak perratzera' forma entzunagoa
daukat nik. Dena den 'popatik hartzera' ere unibertsala da.