[Librezale] [GNOME] kanpoko mendekotasunak modulua

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Or, Ira 6, 09:14:19, CEST 2013

Yeuuuuuuuuuup Asier,

GNOMEko webguneak norbaitek itzulpen bat egindakoan ez dio mezu bat
bidaltzen arduradunari, eta ni berriz ez dut webgunea egunero
bisitatzeko ohiturarik.

Libgda-rekin amaitutakoan gainbegiratuko ditut.

Mertzis ta oaintxearte,

Dooteo

Jatorrizko mezua: og., 2013-09-05 10:35 +0100, egilea: Asier Sarasua