[Librezale] Firefox berria eta ni gantziotxilotan

Ast, Urr 31, 08:47:41, CET 2013

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 30 00:25):
> Aupa,
>
> Firefox 25 atera da eta jokoz kanpo harrapatu nau. Egunotan liatu
> xamar nabil, beste inork egiten ez badu bihar gauez saiatuko naiz
> artikulotxoren bat idazten, baina bitartean beste inork denbora badu
> eta animatzen bada, aurrera.

Eskerrik asko hartutako lanagatik, Osoitz.

Interesa duenarentzat, argitaratzeak eta ziklo-aldaketak dauden egunak
ez pasatzeko bi baliabide hauek jarraitzen ditut nik:
https://mail.mozilla.com/home/akeybl@mozilla.com/Release%20Management.html
https://blog.mozilla.org/l10n/

Ondo izan,