[Librezale] Netiketa eta wikitik harpidetzeko modua

Ast, Urr 17, 09:40:42, CEST 2013

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2013
urria 17 09:02):

> Edonola, nahiz eta webgunea birgeria bat izan, arazo bat ikusten diot: nola
> irisi orri honetara ez balu Julenek esteka pasa postan?
>
> beharbada hari berri bat zabaldu beharko nuke aurkibidearen gaia lantzeko.
> ;-)

Bai, arrazoi osoa duzu eta bat nator zurekin. Webgunera datorren
bisitariak ez daki posta-zerrenda bat dagoenik ere eta, izatez, hori
da talde honen muina!

Ez dut sakonduko dedikazio gehiegi ere ezin diodalako eman
baina posta-zerrendara harpidetzeko bidea hasiera-orritik bertatik
emango nuke. Azalak ere txukunketa/eguneraketa bat beharko luke,
ziurrenik.