[Librezale] Netiketa eta wikitik harpidetzeko modua

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urr 16, 23:23:03, CEST 2013

ar., 2013.eko urrren 15a 19:17(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> Aupa,
>
> Pasa den abuztuan netiketari buruz zabaldu nuen haria [1] ezerezean
> geratu aurretik,

Ondo egin duzu, gaia atera zenuelako baina jarraipenik izan ez zuelako.

> mezu-truke hartako ideiak biltzen saiatu naiz wikiko
> posta-zerrendaren orrian:
>
> http://librezale.org/wiki/Posta-zerrendak#Netiketa

Ederto! :-)

> Tokiz kanpokorik ikusten baduzue, komentatu; bestela, betirako
> idatziak geratuko dira... ;)

Gai hau atera zenean, gidatxo bat idazten hasi nintzen lokalean baina
gauza premiazkoagoekin sartu behar izan nuen eta erdizka utzi nuen. Zuk
prestatutakoari idatzita neuzkan zati batzuk gehitu dizkiot. Idatzitako
zerbait ikusiz gero, esan mesedez.

Ondo segi,