[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Aza 15, 17:05:13, CET 2013

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 15 17:02):

> or., 2013.eko azaren 15a 12:12(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:

> Iepa!!!

> Ederto, ea asteburu honetan probatzeko aukera dudan.
>
> Multisite modua ere probatu beharra dago.

Arrazoia, eta ez badago wp-config-sample.php horretan gehituko dugu
multisite egiteko adibide-kodea.

Mikel