[Librezale] Firefox OSen inguruan

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Maiatza 6, 23:35:28, CEST 2013

Gabon!

or., 2013.eko mairen 03a 09:50(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> or., 2013.eko mairen 03a 00:25(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi
> zuen:

> Aaai, faltan botatzen dut hemengo jendea posta-zerrenda horietan!
> Garai batean sikiera Ibon eta Pi ere bazeuden...

Ni ere posta-zerrendara harpidetuko naiz... gutxienez informatuta egoteko...

> Bai, simulatzaileko build-ekin ere jolas daiteke, baina ezin dira
> gauza guztiak probatu (telefonoa eta kamera, adibidez).

Eta gainera ezin da euskara aukeratu :( Irakurri dut laster hizkuntza
guztiak egongo direla, baina oraingoz behintzat ez.

> Honekin batera gogora iezadazue probak egiteko azalpenak idatzi behar
> ditudala. Tamalez konpilatzea eskatzen du honek :(

Asko eskertuko dizugu :)