[Librezale] Wordpress euskaraz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Mar 17, 18:15:07, CET 2013

ig., 2013.eko marren 17a 14:12(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:
> Kaixo Gorka:
>
> Azken bertsiora arteko itzulpena eginda dago glotpressen, baina arazo
> teknikoren batengatik ezin ditugu itzulpen paketeak sortu, polyglots - en
> aipatu dugu baina kasorik ez dute egiten,... Momentuan horixe da dugun
> arazoa.
>
> Mikel

Aupa Gorka:

WordPress-en euskaraketaren arduraduna Mikel Larreategi da orain. Berak
aipatu bezala, WordPress euskaratuta dago [1], arazo tekniko batzuk
direla eta, zuk aipatzen duzun euskaraketa hori argitaratzerik ez badugu
ere:
http://ttiki.com/48663
http://ttiki.com/48664
http://ttiki.com/48665

Blokeo egoera hau (IRC bitartez edo) nolabait konpondu bazeneukate,
primeran. Bestela, euskaratzeko gogoarekin bazaudete, ziur Mikelek
proposamenen bat izango duela. Nik, WordPress beraz gain, euskaratu
daitezkeen gauza gehiago ikusten ditut hemen...
https://translate.wordpress.org/projects

Nik WordPress-eko itxura bat euskaratu dut gaur. Dena ondo dagoela
ziurtatutakoan hemen aipatuko dut.

Goraintziak,

Txopi.

[1] http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/eu/tags/3.5/messages/