[Librezale] Androiderako Firefox euskaraz

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Ost, Mar 13, 13:08:45, CET 2013

az., 2013.eko marren 13a 12:54(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen:

>   aupa !
>
>   Instalatu berri dut eta oso itxura ona du.
>
>   "Garbitu datu pribatuak" sakatzean, "Downloaded files" itzuli gabe
> agertzen da.

Itzulita dago, kontua da atzo bertan egin nuela Aurora bertsioen
eguneraketa eta beraz deskargatuta daukazun bertsioak oraindik kate
zaharrak dauzka.

Eskainitako eguneraketa instalatzen duzunean (gaueroko eguneraketak
eskaini beharko lituzke, hala egiten du en-US Aurora bertsioak
behintzat) itzulita ikusi beharko zenuke.