[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 28 bilduma, 5. zenbakia

José Miguel Andonegi jmandonegi a bildua ulhi.net
Al, Mar 18, 12:11:27, CET 2013

Kaixo Gorka:

Nik ez dut erabiltzen Wordpress, baina azkeneko partez ibili naiz
eXeLearning tresnaren euskarazko kateak eguneratzen.

Bi tresnek TinyMCE editorea erabiltzen dute eta eXeren lanak egitean
Tinyren kateak eguneratu genituen:
http://www.tinymce.com/i18n/index.php?ctrl=lang&act=download&pr_id=1

Arlo honetan hobekuntza edo ekarpenik baduzu, lasai egin Tinyren webgunean.
Horrela, denon probetxurako lana izango da.

Ondo segi!